En sista sommar hälsning!

Hejsan!

Sista dagen på sommarlovet. Sista dagen av frihet. Sista dagen av helt egen vilja. Yeah, det var idag.


Men jag ska försöka se det från den ljusa sidan, om det finns någon. Går dock inte bra. Men denna sommar har varit helt fantastisk på alla sätt, absolut en av dom bästa någonsin. Jag har gjort exkat det jag velat göra, och verkligen tagit vara på friheten. Sömnen har dock fått lidit lite. Men jag är glad över varje sekund av denna sommar. Och det gör det lite lättare att gå tillbaka till verkligheten och börja i skolan. För då tänker man tillbaka och njuter. Och hallå, vem har sagt att man inte kan ha kul på helgerna?

 Efter att läst Annas inlägg om skolans början ser jag ljusare på det. Tack så mycket. Och det är som Anna säger: You gotta go there to come back. 


Photo nr 1: Skolavslutningen!


Photo nr 2: En av sommarens alla outfits.


Photo nr 3: Twilight Movie Night!


Photo nr 4: Eclipse Premiären!


Photo nr 5: Love the summer!


Photo nr 6: Sundsvalls Gatufest 2010

 
Photo nr 7: The picture of this summer!


Photo nr 8: TIMO RÄISÄNEN!


Photo nr 8: Ola Salo and The Ark!


Photo nr 9: A sweet summer day!


Photo nr 10: On a walk with Hanna!


Photo nr 11: Tännäs!


Photo nr 12: My brothers cute little famliy!


Photo nr 13: Goodbye Tännäs!


Photo nr 14: My Birthday!


Photo nr 15: One day on the mall.


Photo nr 16: Jag klippte av mej håret


Photo nr 17: Run in to the forest!


Photo nr 18: Wille Boy Wonka Engberg


Photo nr 19: Vattenskidor!


Photo nr 20: Selånger marknad


Photo nr 21: Kimman, my sweet Charlotte.


Photo nr 22: Hanni, gud so funny Hanny


Photo nr 23: Olivia, oh so beautiful Olivia


Photo nr 24: Linn, my sweet sweet Linn


Photo nr 25: Sonja, my liittle but so cool Sonja


Photo nr 26: My own big little Lilly, faster älskling!


Det där var min sommar väldigt väldigt kortfattat. Men hoppas ni tyckte det var lite kul att kolla på dom. Jag önskar alla studerande som läser ett bra skolår och och alla er andra en bra vecka och såklart år. 

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanni

Fully Hanny var något nytt det! :D Love that! :D<3. men sedan har vi en annan bild!!!??? TUTTBILDEN! Lagomt pinsant???!! HAHAHAHAHAHA men kul ! :D den här sommaren ägde fett! :D <33333333. jaja och världens sötaste bild var ju på Lilla Lilly!!!!! :D<3. Men nu börjar helvetet. men du vet, vi överlever :D

2010-08-23 @ 14:51:05
Postat av: Kim

Haha de va kul:P

2010-08-23 @ 16:01:13
Postat av: Anna

Vad glad jag blir :D

Härligt att se att din sommar också varit kanoners, det är då man klarar sig som bäst i skolan sen :)

Får tänka att det är över på nolltid och att vi snart sitter och skriver om att det är sommarlov igen ;)

2010-08-23 @ 20:47:10
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: oliviaa

Men fiiin bild:(<3

2010-08-25 @ 10:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0