Vart tog hunken vägen?

Hejsan!

Ni som har sett eller hört talas om Prison Break vet kanske vem Wentworth Miller är. Den snygga mystiska killen. Jag själv tycker att han är as snygg. Men nu såg jag på den här MSN grejjen, som kommer upp när man loggar in på MSN, nya bilder på en lite större och hårigare Wentworth:


Nu <---> Då




Åh.. Han ska inte ha långt hår! Jag tror och hoppas att det är för en filmroll. Inte för att jag bryr om folks vikt. Men snälla Wentworth klipp av håret! Haha, han är ju fortfarande snygg. Men han ser inte lika "hunkig" ut. Men jag är glad, vi kommer att få se han på bioduken framöver! Jag är överlycklig. PS. MSN grejjen mobbade han för att han hade en dubbelhaka. Hallå? Det har ju typ alla!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Kim

Hahahaha shit:O det såg inte ut som han:D hahaha han är lika glad iallafall:D

2010-04-27 @ 15:53:37
Postat av: Julia

Haha tessan går till attack eller vad? ;)

Det såg verkligen inte ut som han på dom nya bilderna :O

2010-04-27 @ 16:11:30
Postat av: Hannipie!

Han måste byta tillbaka sen! :O han ser ju mycket äldre ut ! :O men roligt så klart med att han kommer ses på bioduken ;)

2010-04-28 @ 07:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0