Sista resan...

Hejsan!

Som Sandra sa i förra inlägget åkte jag på konfaläger. Vi åkte till Storlien och till Norge. Superkul! Det som är hemskt är att det där var sista konfirmations resan. Konfirmationen är snart slut. Det känns lite jobbigt. Men vi hade det underbart, åt typ hela tiden. Vi åkte till Trondheim i Norge och till Östersund och Storlien, till Åre och Duved. Vi var lite överralt runt den norska gränsen. Det var läng sedan jag skrattade så mycket som jag skrattade i helgen! Så sjukt kul hade jag Hanna och Sonja. När vi var i  Trondheim gick vi till Nidarosdomen som är en domkyrka. Obeskrivligt vacker! Den måste ni se. Helt otrolig. Finns inte ord. Men vet ni vad som kommer nu? Bilder!


Jag och Hanna på resan till Storlien :P


Tobbe, Carl och Pontus :)


Min kycklingsallad. Mumsigt.


Min söta lilla Sonja! :)


Min Jossi-poss! :)


Älskade HanniPie! :)


Snälla Cassandra! :)


Sonja, Jossan och Alice.


Jossan :P


Norge! :)


Hanna, jag och Cassandra


Sonja, Cassnadra och Hanna


Nidarosdomen! :D


Framsidan


Hela framsida bestog av fler hundra sånna här figurer, i olika utseenden såklart. Så jäkla häftigt!


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hannipie!

Jaa resan ägde fett! och Norge ägde! :D As kul ;)<3 men mitt humör måste jag be om ursäkt för ... XD

2010-04-19 @ 18:03:15
Postat av: Sussi

Trevlig resa med fina minnen och bilder.

När jag var på konfa läger var vi till Österström, skillnad va?

2010-04-19 @ 22:04:13
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Julia

Det här är bra Tessan! fler liknande inlägg med mycket bilder, det blir bra det! :D själv har man ju ett år på sig innan det är dags för konfa.. ;)

saknar dej hur mkt som helst darling!<3

2010-04-20 @ 11:41:55
Postat av: jossiposss

hatar bilderna på mej :o, haha men man måste ju bjuda ibland också ;)

men det var verkligen myysssippyssiiiiiii! :):):)

2010-04-20 @ 19:18:07
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: ja det har jag :) alla teckningar på bloggen är gjorda av mig, om jag inte skriver annat :D kolla under kategorin "tutorials" där finns steg för steg bilder & instruktioner hur jag målade just det ögat om du är intresserad :) hugs!

2010-04-21 @ 20:35:40
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tusen tack för din fina kommentar! jag blir så sjukt glad av dina ord! big hugs! :D

2010-04-21 @ 21:43:13
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0