Inspiration: Kristen Stewart

Hejsan allihopa!

Nu blir det ett till inlägg om en av mina idoler och en skådis som ger mej mycket insperation: Kristen Stewart. Hon är frän, cool, häftig, snygg och ärlig. Hon är min idol. Jag vet att vissa tycke roch tänker att hon ser ju drogad ut. Ja, hon kan göra det på vissa bilder. Men det är det som är bra! Hon är inte perfakt, men det är inte jag heller, ingen är perfekt. Hon bryr sig inte och säger som hon tycker. Om det är sant eller ej det var jag inte, men jag läste i en tidning att hon hade sagt att hon hatar sina fans. Det verkar kanske hemskt, men tänk efter. Hur kul är det att ha fler hundra tusen flickor efter sig dagligen. Jag själv skulle få panik. Att aldrig få vara ifred. Jag förstår henne. Det var en av andledningarna till att hon inspererar mej.

En annan är att hon har en frän stil och vågar vara "ice-perfekt". Jag älsar hennes kläder och utseende. Hennes bleka hy och svarta hår. Hur fränt är det inte att hon kom i converse på MTV galan? Super coolt!





Go Kristen!

Jag fullkomligt älskar första bilden på henne!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hannipie

Go Kristen! ;)<3

2010-04-29 @ 07:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0