Vanessa Hudgens

Hejhej!

Nu har jag kommit tillbaka till kändisarna igen, den här gången ska jag skriva om Vanessa Hudgens. Jag tycker inte om henne som skådis och sånt, visst hon kan ju sjunga, men jag tycker att hon och hennes  pojkvän Zac Efron är väldigt fjantiga. Jag gillar absolut inte Zac, och jag tycker att high school musical är sämst! Men jag tycker att Vanessa är otroligt fin och klär sig väldigt väldigt snyggt!! Jag skulle ju nästa göra vad som helst för hennes hår, hennes hår ser jämt jätte bra ut! Hennes smink är också jämt skit snyggt! :D

Jag tänker visa några (det blev faktiskt väldigt mång) bilder på hon:










Hon är jämt så sjukt snygg, jätte fina klänningar, håret är jämt perfekt, skor, smik allt är jätte fint!
Jag älskar hennes lite rockigare stil på bild två, skinnjack till fin klänning!


Herregud, det låter som att jag av gudar henne, det gör jag inte!! Hon är bara otroligt fin! 
Jag hissar henne för at hon har så fina kläder! Jag dissar henne för att hon är med i skit filmer!

Jag har hört att hon och Zac ska vara med i Pirates of the Caribbean 4. Någon som vet om det är sant?


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallådär :) haft en bra dag ? ^^

2009-09-08 @ 17:55:17
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Theres

Haidi: Hej där! Det har varit en bra da! ;D Sjuk men men.. :D

2009-09-08 @ 18:15:16
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Hanna

DOM SUGER :D<3

men hon är inte ful nej men hennes ''man''. och jag har också hört det, hoppas inte det!!

2009-09-08 @ 19:24:53
Postat av: Anna

Nej uscha henne tycker jag inte heller om, som skådespelare alltså :P

Men hon är jättefin, det kan man ju inte neka ;O



Jag har hört att Zac ska vara med i Potc4 (fy fan), men det står att filmen är under "utveckling", alltså det är fortfarande inte säkert att det är aktuellt så det blir förhoppningsvis ingen sådan film :P

2009-09-09 @ 09:35:09
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Theres

Hanna: Ja dom suger men, hon är fin!! Han ser ut som skit!! ;D <3



Anna: Dom är ju inte duktiga skådespelare.., ;)



Jag hoppas verkligen att dom ändrar så att några bettre är med!! :)

2009-09-10 @ 15:35:30
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0