Flickan som lekte med elden

Hejhej!

Som jag sa i förra inlägget så var jag ju på bio med Hanna och Kim, vi såg på Flickan som lekte med elden. Jag tyckte den var jätte bra. Det blev lite krångel med biljetterna så vi fick sitta längst fram. Jag trodde det skulle vara jätte jobbigt, men det var faktiskt jätte bra. Tror jag ska börja sitta där, Iallafall när man är i den stora salongen. ;D Ni borde testa, man kan typ ligga ner. Tips, ta med en kunde. Man fick lite ont i ryggen! ;D Haha, Hanna och Kim vet hur det är att gå på bio med mej! Kul för vissa mindre kul för andra! ;D


 Söta lilla HanniPie och Lill Kim! :D <33
haha, så otroligt kul! tack tjejer!!



Jag måste erkänna att jag tycker att Lisbeth Salander (Noomi Rapace) är väldigt cool! Sjuten i huvudet och ner grävd, men inte dör hon eller! Skit Cool! diggar henne väldigt mycket! Haha, Noomi är också en väldigt duktig skådis, det är hon som gör filmerna bra! :D Jag längtar tills trean kommer!





Noomi Rapace spelar den coola huvudrollen Lisbeth Salander! ;D


Dom som inte sett filmen borde se den, men det är bästa att se ettan först, Män som hatar kvinnor.
Den får 5/5 för mej, det är ju faktiskt en svensk film också. ;D


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Kim

HAHA! lill Kim hihi:D:D

2009-09-29 @ 20:29:12
Postat av: linnea andersson

Hejhej :) Kul att filmen var bra ! Skulle också vilja se den, tår... Jag hyr den kanske när den kommer ut :)

2009-09-30 @ 19:00:42
URL: http://linneaandiis.blogg.se/
Postat av: Theres

Kim: haha!! ;D yooh flooh! :)<33



Linnea: Hejsan! Jag tyckar absolut att du ska hyra den när den kommer på film, den var jättebra! :D <3

2009-09-30 @ 22:21:36
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Lill Kim

haha yooh flooh;D<33

2009-10-01 @ 16:02:28
Postat av: Hanna

Den var ju bra och Lisbeth äger ju !!, vi tre måste se när den tredje kommer ut !!!!! :D<33333333

2009-10-02 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0