Bästa skådespelaren!

Hejhej!

Johnny Depp är den bästa manliga skådispelaren om man frågar mej. Han är helt otroligt duktig på att spela, han kan spela allt från sjungande raggare (Cry-baby) till ett sött litet monster med saxhänder (Edward Sicssorhands) till en halsskärande demon (Sweeney Todd) till en bank rånare (Public Enemies) till en man som löser mysteriet på den huvudlösa ryttaren (Sleppy Hollow) till en alltid lite full pirat (Pirates filmerna). Det spelar ingen roll vad det är han ska spela, han gör det jämt till något fantastiskt. Jag har inte sett en ända film med han som han spelar dåligt eller som han inte passar i, och jag har sett många filmer med han.

Han har fått tre Oscarsnomineringar, Pirates of the Caribean - Svarta Pärlans förbannelse, Finding Neverland och Sweeny Todd, han har också fått en Golden Globe för sin insatts i Sweeney Todd.

 Han är ju inte bara hur duktig som helst på att spela filmer, han kan även sjunga, vilket han visar i blad annat filmer som Cry-baby och Sweeney Todd. När han var i liten ville han bli rockstjärna han var faktiskt med i några rock band som ung. Men jag tycker att det är tur att han inte blev det. Sen är han ju inte bara duktig på det han är ju också så otroligt jävla snygg, han har blivit utsedd till världens sexigste man flera gånger. Det är ändå lite kul att nästa alla oavsett ålder tycker att han är snygg. För han är ju såå otroligt snygg i Pirates, Vem håller inte med om det?



Johnny Depp som Jack Sparrow i Priates filmerna! ;D Hotstuff!



En ung och söt liten Johnny i Cry-baby! ;D 



En vit Johnny som Mr. Todd i Sweeney Todd!


Jag tror att dom flesta killarna är avundsjuka på han för att han är jätte duktig på att skådispelaspela och sjung och för att han är jätte snygg! ;D ;D  För att han har så mycket tjejer efter sig! ;D Och han är 46 år.


Måste gå nu men jag rekomenderar filmerna: Sweeney Todd, Sleppy Hollow, Edward Scissorhands, Finding Neverland och en massa mer men dom där är skit bra! Och så klart Pirates men jag antar att alla sett dom filmerna. :D


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: linn:)

tkr inte han är så snygg faktiskt:P

2009-09-14 @ 21:22:27
Postat av: Anna

Jag tycker han är jättesnygg och jättebra ;D

Precis som du säger så klarar han många olika roller, och det är det inte alla som kan:)



Och så såg jag dig idag på vibacke :D

Om det inte var du så vinkade jag till någon främling i varje fall haha ;P

2009-09-15 @ 13:06:35
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Theres

Linn: haha, okej, alla tycker ju inte det! ;P



Anna: Han är kung! Och det var mej du såg! ;D :D

2009-09-15 @ 15:49:38
URL: http://www.theresengbergs.blogg.se.se
Postat av: Mammsen

Han är väl mer i min ålder? Och snygg!

/Mammsen

2009-09-15 @ 21:15:40
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Theres

Mamma: Jag skulle kunna ta han ändå! ;D

2009-09-16 @ 16:25:45
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Hanna

han är bäst i pirates och man får ont i magen när man ser han !! :O<33

2009-09-19 @ 12:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0