Min dagbok om Tännäs Filmfestival 2009 (många bilder)

Hejsan!

I helgen åkte jag till Tännäs med Kim. Det var Tännäs filmfestival där, det är något som är i lilla byn tännäs varje år. Det ä rjämt första helgen i oktober, det ä as kul! Det är faktiskt väldigt nya filmer där, tex Brölopsfotografen som inte äns haft premiär i Sverige. Den har det om 11 dagar. Haha, den har jag sett på en liten bio i lilla byn Tännäs, ganska coolt faktiskt! ;D Vi såg också filmer som Baksmällan, Harry Potter och Halvblodsprinsen, The Proposel, Ice Age, Slumdog Millionaire och Änglar och Demoner. Jag tycker lätt att den bästa var Baksmällan, så otroligt rolig!! Jag gillade Slumdog Millionaire, det är en film jag rekomenderar. hehe, jag sov lite på den också, men den verkade jättebra! och det jag såg var jätte bra! Jag hade redan sett Änglar och demoner och det var 4:e gången jag såg Harry Potter, men det är också filmer jag rekomenderar. Änglar och Demoner är så jävla spännade att man nästa skiter på sej. Harry Potter är ju bara så BÄST!

Jag och Kim tog bilder varje dag på hur vi såg ut och sånt där. Det var väldigt kul, när första filmdagen
var, fredag, knäppte vi höst bilder. Men nästa dag, lördag, knäppte vi vinter bilder. Då hade det kommit snö, ganska mycket faktisk. Ni kommer att få se! :D Vi tog väldigt mycket bilder, lite som en dagbok! :D
Så det kommer bli mycket bilder!

Bilder från Tännäs Filmfestival 2009:

Jag och Kimmsan, första dan! Jätteglada! :D


Första Dan: Min lilla Lill Kim, bilng bilng! ;D


Första Dan: Den här otroligt söta och helt underbrat roliga tjej var jag med uppe i fjällen! ;D


Innan första filmen: En väldigt glad jag! :D


Efter två filmer: Jag pigg och Kim jättetrött, haha, okej, hon lossa men hon var faktiskt trött! :D


Sista filmen dag ett: Kimsan var lite trött! ;D sov gott gummsan! ;D


Andra dan: Lite mer snö! Vi fick inga bra bilder från första filmerna, men det här är på väg till 3:e filmen den dan, Änglar och Demoner. :D


Andra dan: Kim i väntan på Änglar och Demoner! :D
Jag lovar att hon lyssnar på Eminem! ;D visst gör du det?



Andra dan: Jag och Kimman, väntar på Slumdog Millionaier :D 


Dag 3: Jag och Kimsan på väg till vår sista film, Baksmällan!! :D



tredje dagen: Kim på väg till bion! :D


Tredje dan: Jag och Kim i bions matsal och väntar på Baksmällan! :D


Dag 3: Jag och Kim dricker dricka på pausen i Baksmällan! :D


Sista lunchen även min och Kims ända lunch: En skrattig Kim! :D

Tack så himla jätte mycket att du hängde med måste göra om det där, det roligast jag gjort på länge!!! :D :D
<333333333

Nu har jag inte tid att lägga upp mer bilder, det kommer säkert att komma mer sen men jag ska gå nu

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Kim

Hehee... ja jag lyssnade på eminem:P tack så himla mycke för att jag fick följa med. De va en suuuper rolig helg:)<3 asså jag tror inte att jag har sett en sån rolig film som baksmällan :D

2009-10-05 @ 20:05:40
Postat av: emma

hoppas du har haft en bra måndag? /fröken bitterfitta

2009-10-05 @ 23:55:19
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godnatt, hoppas du sover riktigt gott :) ♥

2009-10-06 @ 01:17:01
URL: http://haidis.se/
Postat av: thaikalle

Tittar in då och då på din fina blogg.



Har du vägarna förbi så får du gärna komma och hälsa på mina gulliga apor.

2009-10-06 @ 09:42:39
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Allt bra med dig idag?

2009-10-06 @ 15:22:00
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Hanna

hihi , vad fina ni var !! , haha. ena dagen var det helt vanlig höst och andra snöade det !! hahahaha <33333333333 åå vad jag är avundsjuk !! <<33333333 :D:D

2009-10-06 @ 20:04:00
Postat av: alicia :)

ååå va söta ni är :)<3333 åå jaa tessan, harry potter är BÄST! :D <3333

2009-10-07 @ 21:28:53
Postat av: Theres

Kim: Hur kunde jag veta att du lyssnade på Eminem? jag funderar... hahah, håller med Baksmällan var den bästa film jag sett på länge! ;D <3



Emma: Japp, alltid! :)



Haidi: Yes! sover alltid gott! :)



ThaiKalle: Tackar! Ska göra det! :)



TereseErica: Yeah! Allt är bra med mej, lever livet! :)



Hanna: hihi, aww, tack, :D det var väldiga väderomslag! ;D jag förstår att du är avundsjuk! men du ska också med snart! :D :D PUSS! <3333



Alicia: Aww, Hihi, tack! Harry Potter äger allt och alla!! ;D ;D <3333

2009-10-07 @ 22:35:28
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0