Praoar som fjortisar!

Hejhej!

Jag hade tänkte att lägga upp en bild som jag har klippt ihop, det är olika bilder på mej och Hanna.Haha, det är så mycket fjortis över den bilden!! Men det var faktiskt meningen, den ser hemsk ut! Så snälla få inte en chock, jag varnar er! ;D



Usch, usch, usch! vi hatar fjortisar!!!


För er som blev lite rädda att vi blivit fjortisar, så lovar jag att vi inte är det! Ska aldrig bli, och ska aldrig testa igen!  Vi är inte direkt bra på att vara fjortisar, vilket känns väldigt bra!

haha, jag dör, det ser as kul ut! ;D I början skulle jag göra en seriös bild, men det blev inte så, hihi ;)

hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja hahahh, vi älskar dom så.. (not)

2009-10-12 @ 14:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0