Photos of my eye

Hejhej!

Nu tänkte jag visa fler bilder jag och Sandra tagit, fast den här gången blir det bilder vi tagit på mitt öga! Bara så du vet, Sandra Engberg, är du sjukt jäkla duktig på att fota! Tack för att jag får vara modell ^^


Eyes:

Sneek
 Haha, om man söker på Theres eller Sandra Engberg på Google bilder, kommer den där upp! ^^



Green
Jag älskar den här bilden, en av dom finast vi tagit, om jag får säga vad jag tycker! :D



Black eye
Snaka om focus i mitt gröna öga! ;D Det är coolt!



Dark eye
Jag gillar Sandras alla ideér! Pärlor, Guld glitter, Blommor och varför inte när hon klistarde på , med riktigt lim!, små pärlor på mitt ögonlock :D



Gold
Sist men inte minst, min favorit bild! I love it! Vi tog den här på min födelsedag! Det var kul, då fick jag gå om kring hela dan med tre ton glliter runt mina ögon! ;D Men det var värt det! Min älskling bild, önskade at jag hade sån ögon färg!

Det var dom bilder ni fick se nu, mer blir det någon annan gång. Ha det så bra så hörs vi sen!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Kim

Hon är verkligen jätte duktig, de va jätte fina kort

2009-10-22 @ 18:03:02
Postat av: Anna

Det är verkligen galet fina kort :) :O

2009-10-23 @ 12:23:34
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: josephinewallllllllllin

fyfan vilka fina bilder !

hon är grym på att fota! :o

2009-10-23 @ 16:21:40
Postat av: Theres

Kim: Tack! Jag förstår inte hur hon kan! :O <33



Anna: Hihi, tack! JAg förstår inte hur hon kommer på allt! :) :O



Jossan: Tackar! Håller med! :O <33

2009-10-23 @ 16:51:50
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Hanii

Bilderna är skit fina.<3333333. Din syrra äger ;) haha

2009-10-25 @ 11:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0