Home again, but I move out

Hejsan!

Jag hade underbara dagar nere hos Julia, åkte i söndags med bussen och fick skjuts hem på onsdags. Önskar att jag kunnat stanna längre. Jag var tvungen att åka hem för att jag håller på att flytta ut i från mitt rum och ut i en barack vi har några hundra meter från huset. Låter kanske inte så kul, men det kommer bli kul! Har flyttat hela dan. Så imorrn är det klart och då får ni se hur det blir, jag tror det kommer bil as bra. Mitt rum är typ tomt nu, det är bara en säng och massa skräp! ;D

Jag har inte hunnit lägga in bilderna sen julia än på datorn, så dom kommer sen. Och då berättar jag vad vi gjorde och vilken vi va med! ;D

Hinner inte blogga mer nu, ska fortsätta med mitt lilla hus nu :D 

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

nu kör vi med flyttningen! ;D<3

2009-10-29 @ 21:30:40
Postat av: Julia

3 underbara dagar 3 och en halv för att vara exakt ;) saknar dej redan gumman min! älskardej så otroligt mkt <3<3<3

2009-10-30 @ 00:02:28
Postat av: Theres

Hanna: Så fort man satt foten innan för huset skulle man börja med något annat! ;D Pang på med flyttning! Visst kommer du och hjälper till? ;)<3<3



Julia: Dom var som underbaraste dagarna jag haft på länge! Saknade dej med!! Älskar Dej sååå otroligt mycket! <3<3<3<3

2009-10-30 @ 08:35:55
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0