Hemma igen

Hejsan!

Nu är jag hemma igen, helgen har varit jättebra! Lite trött men, men jag överlever. Vi har tex gått på Järvsö Zoo, lekt några lekar och ätit och vi åt lite mer, jag tyckte vi åt hela tiden ;D Det kommer att komma bilder från helgen när jag får lite bilder. Jag tog inte själv några bilder, jag ska be Linn skicka lite, så får ni se sen :)

Nu sitter jag iallafall och kollar på Idol, jag missade början och slutet i fredas, så nu kollar jag på hela. Det var ju Michael Jackson tema och då blev jag att väldigt sugen på att lyssna på han. Kom man ju hem idag då och skulle lyssna på min Michael skiva och då var den borta! Fast jag hittade den efter typ två minuter ;) Jag började lyssna och det slog mej att han är den jag mest i hela världen skulle vilja ha träffat. Som många vet gillar jag ju Wentworth Miller, Elijah Wood och Billlie Joe Armstrong väldigt mycket, elller vändigt mycke det går inte att beskriva hur mycket jag skulle vilja träffa dom, men jag skulle ändå vilja träffa Micheal Jackson mer!

Jag tycker att några gjorde det as bra och vissa gjord det inte så bra. Jag måste tyvärr erkänna att Calle, som jag hejar, på inte var så jättebra! Han dansar inte så bra.., men han kan iallafall sjunga! Jaja.., han åkte iallafall inte ut. Erik var sjuk bra, han är verkligen så BÄST! Jag tycker att Eddie som sjung min favorit låt, They don't care about us, var sämst, men juryn tyckte han bar bra. Jag tycker att Rabih eller vad han heter var sämst, men det tyckte ju såklart juryn var as bra. Jag håller aldrig med Juryn!


Michael Jackson, Thriller:




Erik Grönwall, Thriller:


Vem är bäst?

Om jag får säga tycker jag lätt att Michael var bäst! Sorry Erik!
R.I.P Micheal Jackson!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hannipie

Ja, Michael är är helt klart bäst!, jag förstår inte varför Rabih är med :O han är sämst!. Erik var bra :) Men klart så äger Michael ALLAL :D, helgen var ju skit kul ! :D<33333333333333333333

haha och calle såg ganska rolig ut :P

2009-10-19 @ 16:23:37
Postat av: Theres

Hanna: Jag håller med allt du sa! ;) Längtar tills näst gå vi åker! <33

2009-10-20 @ 15:12:39
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0