Fasters Lilla Ängel

Hejhej!

~~~~~~~~~~~~
Ni får ursäkta mej för det förra inlägget, jag tyckte väldigt synd om mej själv då! ;) Det är bättre nu, jag och Alicia har bestämt att nästa gång dom kommer så ska vi gå dit och kolla! Då ska vi gå tillsammans! :D
Hoppas det blir en nästa gång, men det tror jag! :D
~~~~~~~~~~~~

Jag sa ju för ett bra tag sedan att jag fått ett brorsdotter, tror jag att det blir till mej. Fasters lilla ängel, Lilla Lilly! Niklas, Sofia, och Lilla Lilly kom ut till oss i söndags och tog lite kort, och nu tänkte jag visa älsklingen för er, Hon är såå otroligt söt! <3



Bilden är tagen från min syrras blogg, Sandra är fotograf och Lilla Lilly är modell!


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Kim

Så sööt:)<3

2009-10-14 @ 19:24:33
Postat av: your Hannipie

Hejsan Faster Theres,;)

Sötare.. finns det???

Svar; NEJ! ;)<333333

2009-10-18 @ 16:12:46
Postat av: sonja

åh vad söt hon är !:D<3

2009-10-18 @ 16:47:25
Postat av: Theres

Kim: Jag är helt kär! :D <33



My HanniPie: Det finns inget sötare! ;D <33



Sonja: Hihi! :D <33



2009-10-18 @ 20:12:10
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0