Fan, ingen Green Day!!

hej...

Just nu i denna sekund, den 11 oktober 2009 spelar Green Day live i Globen, och jag deras största fan i Sundsvall, får inte se dom... Många undrar hur det känns och jag tror faktiskt ni kan lista ut det själva.  Om ni inte kommer på så kan jag ju säga att det känns förjävligt! Fan Fan Fan! Jag är med Hanna just nu så jag kan inte grina, det är bra. Tack att du är här Hanna! Men det lär väll komma ganska många tårar sen ikväll när jag ska sova... Jag fattar faktiskt inte att dom uppträder just nu! Och jag är väldigt glad för Alicia som faktiskt just i denna sekund står och lyssnar på dom live i Globen!! men jag är inte glad över att jag, istället för att stå där och sjunga med och skrika Green Day, och se mitt favorit band live, får jag sitta här i mitt eget hem och göra ett inlägg om hur mycket jag vill se dom!! Det gör ganska ont i mitt hjärta just nu... It's not fair! Why is it like this?


21 guns:


Jag skulle kunna stå med i publiken och sjunga just nu men så är det inte..


Boulevard of broken dreams:


Jag kan ju säga att det känns i mitt hjärta när jag ser dom!


Give me Novacaine:


Jag känner mej ganska tom... väldigt tom..


Working class hero:


Jag ska inte grina.. dom är bara det bästa band jag vet...



Billie Joe är ju inte heller den typ snyggaste kille jag vet heller.. så det känns ju lite jobbigt att jag inte får se han!
Det är fan hur jävla jobbigt som helst, jag skulle göra vad som helst för att få se han!


Snyft.. Snyft..


Jag ska försöka att inte grina, det har gått ganska bra undertiden vi gjort inlägget och lyssnat på dom när dom sjunger live, men jag har ju grinat lite men inte så mycket.. 
I want too se them soo badly, Y'know!!

Hoppas du har det bäst där nere Alicia!

Hejdå..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå !

Jag har en tävling på min blogg. Tävlingen är Veckans Blogg. Om du har lust att delta så gå in på min blogg och och hitta inlägget om Veckans Blogg. När du gjort det så behöver du bara skriva ditt namn och din länk. Sedan väljer jag ut 5slumpmässiga bloggar. Som ni ska rösta på den blogg som får mest röster vinner Titeln:

Veckans Blogg, och så sponsrar jag runt bloggen till andra sidor och förstås så kommer vinnaren synas på min blogg.

Lycka till !

2009-10-12 @ 11:08:54
URL: http://ddardan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du skulle ha vare där tycker jag .. ditt STORA Green Day FAAAAAN!! :P:O:O:O:O:(:(:(:(:(:(:(:(

2009-10-12 @ 14:45:57
Postat av: Hanna

Jag tyckte att du skulle ha fått åkt dit ;(, Du hade otur som fan..!!

Du är ju ett STORT FAAAAAAAAAAAAAAN..!!

:(:(:(:(:(:((:(::(:((::(:(:(:(:(:(:(:(:(

2009-10-12 @ 14:49:37
Postat av: hANNA

OJ DÅ ! :p

2009-10-12 @ 14:49:50
Postat av: matilda

jag tycker synd om dig! :'(

2009-10-12 @ 16:49:13
URL: http://itsmatilda.blogg.se/
Postat av: Sussi

Tur du överlevde min underbara tös!!!

/Mammsen

2009-10-12 @ 22:05:08
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0