Photos

Hejsan!


Idag tog man ju grissprutan, känns skönt att ha den överstökad. Jag HATAR att ta sprutor, men det gick väldigt bra och snabbt. så alla som är oroliga behöver inte vara det!

Jag tänkte lägga in lite fler bilder som jag och min duktiga syrra har tagit. Det är fortfarade ganska gammla bilder, men vi börjar med dom så blir dom nyare och nyare. Om det är okej? :D



To much in my mind
Jag känner ofta att jag har för mycket i huvudet, jag tänker ofta på saker alldeles för mycket, och då blir det till slut bara bajs i allt tänkade ...



Lady
Shit det där var ett tag sen ;D I like it!



Fear
Det där plåtningen var jätte kul! Jag fick stå och slänga med huvudet flera gånger ^^ Lite yr.. ;)




Girly Girly
 Vilken kontrast! Verry girly, but verry cool! ;)



it's not funny anymore
I think that one is a bit cute, förutom att jag har så fett hår xD



Thats me
Shit vad jag var liten ^^ Hihi!

 
Nästa gång kommer det nog att bli lite nyare bilder. Men jag tänkte att vi tar dom gammla först :)
Tack min underbara syster Sandra som tagit alla dom här med mej! Det är jättekul! <3

*************
Föresten nu är det bara två dar kvar till NEW MOON! Längtar sååå mycket!
**************

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att få se lite äldre bilder också igen. Inte bara de senaste...

Kramen Mamma

2009-11-19 @ 20:16:53
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: aliiciia!

vad söt du är tessan! I love all the pictures :)<3333

2009-11-19 @ 21:24:52
Postat av: aliiciia!

vad söt du är tessan! I love all the pictures! <3333 :)

2009-11-19 @ 21:25:51
Postat av: OliiiiiviaEngstrand

Du är så jäkla fin gumman<3 jätte fina bilder!<3

2009-11-20 @ 19:29:49
Postat av: Theres

Mamma: Haha, bra att jag börjar med dom då ;)



Aliiciia: Tack! <3 men du är sötast! <3



OliviaEngstrand: Naww, TACK! Men du är mycket finare! <33

2009-11-21 @ 09:55:10
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Hannipie

Skit fina bilder!

haha, du börjar redan som model vid tidig ålder :D

2009-11-22 @ 13:36:24
Postat av: Theres

Hanna: Tack! <3 Haha, gäller att börja i tid! ;)

2009-11-22 @ 14:06:48
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0