Miss You

Hejsan! 

Jag åkte ner till min bara min Julia Berglund söndag den 25 oktober 2009,  sen åkte jag tyvärr hem onsdag den 28 oktober.., Men det var dom bästa dagarna jag haft på länge! :D Vi åkte till hennes mormor, det var jättemysigt! Vi sov i en friggebod, vi kollade på film, vi gick på promenad, ååh det var såå mysigt! Vi sov där från måndag till tisdag, sen på tisdag kväll låg vi och kolla på film, vi såg Twilight, En dag i livet och Män som hatar kvinnor! Jag har sett Twilight 19 gånger tror jag, Män som Hatar Kvinnor har jag nog sett 6 gånger så dom hade jag ju sett förut, men en dag i livet var första gången och den va faktiskt jätte bra :D Och på onsdag morgon, gick vi hem till John, vi kunde tyvärr inte vara där nå länge, för jag skulle hem den dagen. Men det var jättekul! :D Sen var jag ju tyvärr tvungen att åka hem..., dom skjusade hem mej för dom skulle ändå till Birsta och shoppa lite. Tack så himla mycket för dom där dagarna! Måste göra om dom snart! :D miss you so much Julia Berglund! <3<3 Älskar dej sjukt mycke! <3<3



Me and my love! :D <3<3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

AHHHHHHHHHHHHHHHH!

Vem har biljetter till New Moon premiären då? Jo jag! :D Så nu ska jag gå coh se den med Kim, Hanna, Jossan, Ewa och Linn. Det kanske blir nån fler sen. 16 dagar kvar! Längtar!


TjugondeNovemberTvåtusennio <3


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Julia

Awww! Helsike vad fint skrivet, jag älskar dej så himla mkt! min syster Theres Engberg, dej har jag känt sen barnvagnen å vi ska vara vänner livet ut det lovar jag! hjärtat mitt! älskar dig ! <3<3<3<3

2009-11-05 @ 16:51:46
Postat av: Kim

Haha Jag tror att jag kommer dö när reklamen innan filmen är... Asså jag längtar sjukt mkt:D<3

2009-11-05 @ 17:18:14
Postat av: Theres

Julia: ÅHH! tack! :D <3<3<3 Från barnvagnen till garven! Vi ska följa varandra genom HELA livet! <3<3 Älskar dej mer än livet!! <3<3<3 I (L) YOU!



Kim: Jadu, min lilla Taylor älskare..., JAG HÅLLER MED JAG KOMMER DÖ!! Jag längtar så mycket att jag snart spricker! :D <3 Lova att hoppa mellan golv och tak med mej! Annars kommer alla att tro att jag är knäpp! ;D <3<3

2009-11-05 @ 19:36:30
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Hanii

lägtar litegran jag med faktiskt, och verkligen efter shipsen man köper på bion ! ;)<33 jag käpte ju inte dom förrra gången ! ;););)<33333333

2009-11-11 @ 10:38:14
Postat av: Theres

HaniiPie: Haha! Va?!?! längtar du tills chipsen?!?! Jag längtar så att jag håller på att dö, till filmen!! Jag fattar inte! Hur kan man inte längta?! ;D <3<3<3

2009-11-11 @ 20:10:09
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Haniiiiii

sa faktiskt att jag längtade nu ;) fasst kanske inte så mkt som lilla du ! ;D<33333333.

2009-11-12 @ 16:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0