Jag drar till fjällen

Hejsan!

Yeah! I helgen drar man till fjällen! Jippie! Har längtat såå länge, sist jag var där var ju med Kim när det var Tännäs filmfestivali oktober. Nu ska jag upp med familjen, Nicklas, Sofia och underbaraste Lilly. Vi ska göra lite jul fint där uppe, för i år, som förra och året före det och säkert året före det, ska vi ju fira jul där. Vi ska åka så fort mamma och pappa slutat jobbet åka upp och kommer hem på söndag kväll.


Det här är Tännäs vackra kyrka
Jag har bara varit inne i den en gång, haha, inte så bra ;)



Är är min älskade lilla Taylor Lautner älskare ;D <3
Söt som socker!


Bilderna är tagna när jag och Kim var på Tännäs Filmfestival.
Vi hörs sen, ha en bra helg allihopa

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Kim

Hehehe vilken bild:P:D

2009-11-27 @ 15:02:19
Postat av: Theres

Kimman: Den är JÄTTEFIIIN!! :D

2009-11-27 @ 15:42:11
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Niffe

Tack, hur kul som helst verkligen! Åh va kul, ha så roligt :) Jodå det är bra med mig också :)

2009-11-27 @ 19:03:09
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/
Postat av: Hannipie

man älskar Kims skratt!!!!

2009-12-03 @ 16:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0