MTV Best Kiss

Hejsan!

Jag har ju inte skrivit nått på hela helgen, men det var för att jag var på konfinamtionsläger, vi åkte ner till Uppsala, träffade nunnor och sånt, stog två meter från kungen typ. Det var faktiskt lite coolt, men han såg väldigt arg ut! ;D Vi gick även på stan, då hittade men ju världens snyggaste byxor! Skulle ju egentligen köpa julklappar, men jag var tvungen att köpa dom, dom var som gjorda för mej! :D Sen gick vi även på bio, vi såg Michael Jackson's This is it! Den var JÄTTEBRA! En av dom bästa filmenra jag någonsin sett! :D Det var lite kortfattat vad jag gjorde i helgen. Kommer mer sen

***********************************************************

MTV Best Kiss

Jag satt och kollade om kring på youtube för ett tag sen, så kom jag in på klipp från MTV Best Kiss. Och jag är bara tvungen att visa en av dom och den andra känner jag bara för att visa, eftersom att jag är ett Twilight fan!


Ryan Gosling och Racheal McAdams, The Notebook:

Det är typ det sötaste klipp jag någonsin sett! Love it! <3

and

Rob Pattinson och Kristen Stewart, Twilight:


Det där blev ju ganska känt, men jag tycker det vore väldigt söt om dom blev tillsammans !


Jag måste säga att Ryan Gosling och Racheal McAdams kyss var lite romantiskare!


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag absolut älskar Ryan och Rachels kyss, har sett det klippet hur många gånger som helst x)



Kristen och Roberts är ju mer annolunda må jag säga fast det är smågulligt på sitt sätt. Roberts reaktion är oslagbar :P

2009-11-10 @ 16:49:59
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Sussi

Ett högst hoppande inlägg mellan målen...

2009-11-10 @ 18:27:43
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Theres

Anna: Haha, håller med! jag älskar den! :D

Haha, den har jag inte tänkt på, ska göra det nästa gång jag ser klippet! ;P



Mamma: Eh, okej, förlåt men jag fattade inte ;P Du pratar i gåtor! ;D

2009-11-10 @ 19:38:04
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja , helgen var bra, exept my cold, tyckte jag då :P, och att vi såg kungen var grymt xD. jämfört med dom andra, så tyckte jag att PRs och KSs var dålig xD. men nunnorna och munkarna ? herre gud... såger jag bara xD puss&hej leverpastej !

2009-11-11 @ 10:46:49
Postat av: Theres

Hanii: Hahah, du hoppar mycket när du skriver xD Det är okej, nunnorna och munkarna sööög, och så var det! ;D

2009-11-11 @ 20:14:36
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0