Harry Potter premiären!

HejHej!

Jag har väntat såå länge, och nu har jag äntligen sett den, Harry Potter and the half blood prince. Jag gick ju med Sandra Anna och Evelyn, jag och sandra gick om kring på stan en stund sen gick vi och åt på Dragon House, sen började vi vandra upp mot bion, det var jätte mysigt! fast jag hade dock ont i tårna mina skor skavde bort nagelbandet på mej, men men.. köper man skit skor får man tåla det. Men nu tillbaka till filmen, jag tyckte den var as bra, och jätte rolig, och sorlig, och romantisk på en och samma gång, det var otroligt mycket humor för att vara en Harry Potter film men jag tyckte den var jätte bra iallafall, Sandra Anna och Evelyn som läst böckerna tyckte inte om den lika mycket som jag. Jag har ju faktiskt inte läst boken, men jag ska. :D men nu kan jag inte skriva mer, nu ska jag på semsester! :D Nu kommer jag inte att  skriva på typ två veckor, men sen kommer en uppgradedring om vad som hänt!!

Jag tycker filmen är värd att se! :D

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den är ju skiit bra !! :D<3

2009-07-23 @ 21:20:52
Postat av: Theres

Hanna: Jag vet, den är skit bra!! :P <3

2009-07-26 @ 06:24:49
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0