Fyra topplistor!

Hejhej!


Jag tänkte att jag skulle skriva fyra av mina topplistor, Topp 8 av mina favorit låtar, Topp 4 sötaste kändis killarna, Topp 4 snyggaste kändis killarna och topp 2 min hatlista, haha :D

Topp 8 mina favorit låtar:

1.
Johan Palm, Don't look back in anger
Jag älskar den här låten för att det var första gången jag såg han och för att han sjunger den så bra, så att man får gåshud!! bättre än orginalet! ;D <3





2. Robert Pattinson, Let me sign
Jag älskar den här låten för att den har sån känsla!! :D <3 man får ont i magen av att lyssna på den!! <3





3.
Avril Lavinge, complicated
Jag älskar bara den här låten, denär såå bra och texten stämmer så bra!! :D <3




4. Lisa Miskovsky, What If
Jag kunnde inte sluta lyssna på den här när jag hade hört den på radion!! Den är så bra!! <33




5. Green Day, Boulevard of broken dreams
Jag bara älskar den här låten, den är såå bra, den är helt enkelt bäst!! :D <33




6.  Micheal Jackson, They don't care about
Jag den är såå bra, man bara rycks med i takten, man kan inte annat än älska den!! :D <3




7. Björn Skifs, Hooked on a feeling
Jag älskar den här för att den är så skönt bäst och för att det är min och Sandras låt!!! ;D <33
Jag är ledsen att jag inte hittade en bättre video!

 



8. Alison krauss, When you say nothing at all
Det är nog den finaste låt jag vet!! Den är såå vacker, Love It!! :D <3





Topp 4 sötaste kändis killarna:

1.
Elijah Wood, Med dom där ögona kan ingen slå han, han har dom vackraste ögona jag nånsin sett!! Han är såå söt!!  :D <33


2. Wentwort Miller, han är både snygg och söt! I vissa scener i Prison Break då smälter man av att han är så sööt!! :D <33


3. Robert Pettinson, Han är såå söt i Twilight såå att man får ont i magen av att tänka på det!! :D <33


4.
Johan Palm, Han är såå söt i sitt hår!!,  och han är sötare i verklighten än på bild, hur man nu kan vara det!! :D <33


Topp 4 snyggaste kändis killarna:

1.
Wentwort Miller, Han är den snyggaste kille jag vet!! Hans blick dör man nästan av att se, Hot stuff!! :D <33


2. Robert Pattinson, När han spelar Edward Cullen kan ingen slå han, men efter som han inte är lika snygg i verkligheten kommer han 2:a, The hotest!! :D <33


3. Elijah Wood, Han är mer sööt än snygg, men han är jävlit snygg också, han är snygg i verkligheten och så jävla söt i Sagan om Ringen, Magic eyes!! :D <33


4. Johan Palm, Han är såå snygg och hans stil är såå snygg, I just love him!!! :D <33


Topp 2 hatlista:

1.
Taylor Lautner/ Jacob / Hunden, Orkar inte säga allt, Haha!!


2. Cam Gigandet / James / Äcklet, Samma här orkar inte säga allt, Haha!!



Haha, Så tycker jag!! :D

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter som att du är helt galen i killar ;);), haha men jag håller med dig om listorna.. nästan helt. Och äcklet passsade James jättebra! ;), och hunden är självklar för Jacob ;) Och Johan Palms låt är klar etta ;)<3

2009-07-30 @ 11:11:04
Postat av: Theres

Hanna: vad bra att du håller med mej! ;) det är det nog inte många som gör ;) ;D <33

2009-07-31 @ 17:57:21
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0