Vad önskar jag mej?

Hejsan!

Varje år runt juletid får man ju frågan: "Vad önskar du dej?". Och jag har alltid lite problem att komma på vad jag önskar mej. Oftast skriver jag bara saker på önskelistan som man kanske vill ha. Men i år finns det tre saker på min önskelista, och dom vill jag verklingen ha! 



Haha, jag har gjort den snabbt på panit, så den är ju inte vackrast.. ;)


Nr. 1: Green days skiva, 21st century breakdown
Nr. 2: Avril Lavignes parfym, Blackstar
Nr. 3: Antingen, Prison Break 4, Ghost Whisperer 2 eller The O.C 4.

Man kan ju se det som fem saker om man vill. Men det är vad jag önskar mej i år. Vi får se efter jul vad  jag fick... ;D

____________________________________________________________________

Imorgon dra jag till fjällen och stannar där i två veckor, eller mer.
Nu är det bara 6 dagar kvar till Julafton! <3
____________________________________________________________________

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hannipie

Good luck!;)

2009-12-20 @ 16:46:54
Postat av: Theres

My HanniPie: Tanks!

2009-12-24 @ 00:28:48
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0