The Hills - Tävling

Hejsan!

Just nu har Kenza en tävling på sin blogg där man kan vinna en The Hills box. Och nu ska jag vara med och tävla, då ska man göra ett inlägg på sin egen blogg om varför man vill vinna den.

Varför vill jag vinna den? Jo, för att min bästis HanniPie har sagt att det är as bra, och det står mycket om det i tidnigarna så det skulle vara kul att veta vad alla pratar om,  jag kan inte kolla för min mamma och pappa har tagit bort MTV från vår tv, nu har vi bara 1:an, 2:an och 4:an. Så jag skulle bli lyckligast i stan om jag vann, för du får jag äntligen veta. Men jag har sett typ ett eller två avsnvsnitt, och det verkar väldigt bra. Och dom har väldigt snygga kläder, och snyggt hår, speciellt Lauren Conrad. Och jag skulle faktiskt ge bort den som en fantastisk julklapp till min bästis HanniPie, för hon är galen i The Hills. Hon har länge sagt att hon ska köpa boxen. Hon skulle bli lyckligast i Svergie om hon fick den av mej! Det skulle betyda mycket för henne. Men jag skulle se den med henne, det hoppas jag du går med på hanni? ;D 




Wish me luck! <3


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Lycka till!

2009-12-09 @ 22:14:04
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Hannipie

Lycka till nu gumms !! <33333

2009-12-12 @ 18:10:35
Postat av: Theres

Mamma och Hanna: Man ska inte tacka men jag gör det iallafall, TACK! :D <3

2009-12-15 @ 21:19:29
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0