Julbakat

Hejsan!

Idag kom Nicklas, Sofia och Lilly ut. Sofia och Lilly bakade lite pepparkakor med mej och mamma. Vi lyssnade på julmusik, har bytt ut Göback, mot Tomtar och trollen! Äntligen! men tänkte visa lite bilder från kvällen, har inte tid att skriva så mycket.


Där har man ju bakat sina första pepparkakor.. :D 



Jag och min söta lilla mor bakar för fullt ;P



Hahah! Vi har bara ögona för varandra ;D



Hihii! älskar bilden! Älskar Lilly gummans min! "I'm gonna eat it up!" ;D



Här bakar jag och fina Sofia för fullt :D Ps. Arrak Obama var tvungen att vara med på bild ;P



Resultatet blev bra, om man kan lita på pappa. Jag äter inte själv pepparkakor, äter bra degen, så jag får lita på dom andra! ;D

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad kul vi hade!

2009-12-10 @ 22:08:46
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Oliiiiiivia

Gud vad du är fin gumman!

Älskar dig!<33

2009-12-11 @ 18:32:38
Postat av: Theres

Mamma: det var jätte kul! :D



Oliiviia: men gud nej! Men tack ändå! <3

Älskar dej mer!! <33

2009-12-12 @ 17:04:22
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Hannipie

HAHAHAHA, Arrak Obama var det bästa jag har hört !! :D:D:D:D, mysigt mysigt !

Du och din lilla Pärla är så söta ! <3

2009-12-12 @ 18:12:37
Postat av: Anna

Awh, gud vad mysigt det hela såg ut :D

2009-12-17 @ 19:56:05
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0