Jag måste vara galen!

Hejsan!

Det här är skumt men helt sant. Nu har jag läst tredje Twilight boken, Ljudet av ditt hjärta, i två kvällar. Jag har läst exakt 154 sidor och jag är så ortoligt arg. Hela boken är som en jäkla roller coaster, när jag läser vissa sidor blir jag galet arg så jag börjar koka, vissa är det så romantiskt och bra att man får ont i magen. Jag är måste vara galen, om jag inte är håller på att bli. Jag ska inte säga varför jag blir så arg, för jag vet att vissa som läser min blogg inte har läst tredje boken. Men om jag säger att jag är väldigt för team Edward, och att jag verkingen älskar Bella och Edwards omöjliga kärlek. Och gillar inte team Jacob.. Det kanske några som läst boken som vet när och varför jag är arg. Jag blir galen han är så jobbig! När jag tänker på det blir jag arg. Som min syrra sa till mej: "Den där boken kan ju inte vara bra för din hälsa". Men jag förstår allvarlig talat inte varför jag blir så sur, jag har redan läst boken, jag vet vad som kommer hända och att det kommer att bli bra. Shit det är ju bara en bok, ändå blir jag sur. Är man ett tvätt äkta Twilight freak så är man. Jag är verkligen galen.





Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Vilken tur vi tar 2 utedagar nu då så att du bara kan läsa på morgon och kvällskvisten, och kyla ner dig på dagtid.

Mammsen

2009-12-30 @ 19:51:38
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Hannes Mauritzson

Tror du 2010 kommer bli ett bättre år än 2009? :)



Kram

2009-12-30 @ 23:47:23
URL: http://mauritzsonhannes.blogg.se/
Postat av: Hannipie

Hahaha, Du är ett riktigt jävla freak Tess! :D:D<333

2009-12-31 @ 12:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0