Jag är fundersam.

Hejsan!

Jag har panik! Ni måste hjälpa mej! Jag är väldigt fundersam just nu. Jag ska klippa mej på måndag och jag vet inte hur. Ska jag vara feg och klippa mej som Vannesa Hudgens, långt lockigt och svart, eller ska jag vara tuff och klippa mej som Rihanna och P!nk, svart och kort på sidorna och långt mitt på huvudet? Hmm, jag vet inte hur jag ska göra. Jag är jätte sugen att testa Rihannas frisyr, man kan göra så mycket med den. Håret växer ju ut igen. Men vågar jag?! Jag kommer sakna mitt långa hår. Fast håret växer ju väldigt snabbt, om jag skulle ändra mej, så jag kan ju ha en lite tofs till sommarn. Vad tycker ni?


Vannessa Hudgens, långt lockigt  och svart:



Eller som Rihanna, kort på sidorna och lång mitt på huvudet:





Panik, Panik, Panik! Snälla ni som läser hjälp mej ur den här knipan och kommentera vilken ni tycker att jag ska välja. Help me!

Hejdå!

_______________________________________________________________________________________

Hoppas alla har fått en bra början på det nya året!
=)


Kommentarer
Postat av: Oliiiiiivia

Ha kvar ditt långa hår gumms:)<33

2009-12-31 @ 21:37:10
Postat av: Hannipie

Du vet vad jag tycker nu ;)<3333

KORT KORT KORT!!!!!!<33 coolt ;)

2010-01-01 @ 00:05:49
Postat av: Ewa

jag vet inte, du skulle vara jättefin i båda! :D

2010-01-01 @ 16:29:29
Postat av: Anonym

Det här blev svårt. båda va jätte fina och jag tror du skulle passa i båda, men jag håller på kort! de skulle du vara tuff i ;)<3

2010-01-02 @ 00:07:27
Postat av: Julia

glömde skriva att de va från julia ;)

2010-01-02 @ 00:09:17
Postat av: Anna

Jag tror faktiskt att jag tycker du ska satsa på kort :)

2010-01-02 @ 12:27:36
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Ooh, men jag tycker ju att du är så fin i ditt långa hår! Haha, är så avundsjuk på ditt svall ;D Så jag tycker ju såklart att du ska behålla det ;) (tror dock att du skulle vara fin i kort med :))

2010-01-02 @ 12:54:39
URL: http://gukoret.blogg.se/
Postat av: Sussi

Jag röstar på det du nyss visade mig! Och glöm inte att jag vill ha flätan som blir avklippt...

Kram Mammsen

2010-01-03 @ 21:09:16
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Theres

Alla: Nu ska jag följa marijoteten och klippa mej kort, men inte riktigt så kort som jag hade tänkte.

Tack för all hjälp, jag kan ju bara säga att ni var till stor hjälp! :D

2010-01-04 @ 06:54:14
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0