Gott och Blandat

Hejsan!

JAAAA! Calle och Erik i Final!! Var bara tvungen att skriva det, så jävla bra!! Jag hejar på Calle, men fan vad Erik var bra igår, eller iallafall när han sjöng, Run To th Hills. Bästa i Idol historia enligt mej. Calle Å Erik, Heja heja!

Igår, fredag, efter skolan åkte jag, Alicia, Olivia och Hanna in till stan. Sen kom Linn. Då gick vi fem omkring på stan och mysite i mörkret bland dom stora julstjärnorna. Mysigt värre! Vi skulle handla julklappar men.., det blev ju inte så mycket av dom, Hihi. Det är såå mysigt att gå på stan nu när det är nära jul!


Tack för en mysig kväll tjejer! <3


Och idag, lördag, har jag och min saknade syrra varit på birsta och erikshjälpen. Jag handlade klart min julklappar idag, känns bra! I år äntligen är jag klar i tid med julklapparna. Ikväll ska vi kolla på film ute hos mej och mysa lite med mamma och pappa. Vi ska se en skräck film som Sandra köpte idag. Hoppas den är läskig så jag blir rädd!

Idag är det bra 19 dagar kvar till jul, och det börjar kännas i magen. Jul kännslan kommer mer och mer för varje dag!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: your Hannipie

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA! ERIK OCH CALLE hade man ju hoppats på;)<3

Jag är inte klar med julklapparna..

DET var mysigt igår ja :D<3333

2009-12-05 @ 20:09:05
Postat av: Sussi

Tack för en trevlig film kväll! Du, är min julklapp klar??? Hi hi hi!!!

Mammsen

2009-12-05 @ 22:22:30
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Theres

My HanniPie: JAJAJAJAJAJAJAJA! DOM ÄR VIDARE! :D

Skynda på! ;D JAA Myspys! <3333



Mammsen: HAHA, jadu.., tänk att den är den! :D varsegod, och tack själv! :D

2009-12-06 @ 07:54:03
URL: http://theresengberg.blogg.se/
Postat av: Kim

Hihi Jag har inte köpt en enda julklapp:S

Det är bara 17 dagar kvar till jag åker:D på onsdag är de TVÅ veckor:D:D:D<33

2009-12-06 @ 16:32:14
Postat av: Oliiiiiivia

jaa det var jätte mysigt! Tack för kvällen tjejer!:)<33 det måste vi göra om :)

2009-12-07 @ 18:16:44
Postat av: Theres

Kim: hihi, måste börja! ;D ÅH! fatta hur avis jag är!! :O <3<3<3



Oliiiivia: MYSPYS! Det måste vi!! :D <33

2009-12-07 @ 19:05:57
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0