Nu är det jul här i vårt hus...

Hejsan! 

Julmusiken är på höga volym, Bögback sjunger på : Jag kommer hem igen till jul, jag önskar samma sak som du...  Ljusen är tända, stämmnigen är på topp! Det är ett klart tecken på att julen snart är här, iallafall hemma hos oss. Åh! jag älskar december, årets bästa månad, för då är det jämt den här spännigen inför jul, man går på stan och handlar julklappar och bara myser, man ser vackra snö flingor falla, man tänder ljus man julpyntar och man är glad! Det är nästan så att dagarna före julafton är bäst, för då är man så spänd och pirrig. Fast julafton är bäst, men den går lite snabbt, och jag hatar juldagen för då är allt över... Uscha. Men jag tänkte att jag skulle visa hur det ser ut ute hos mej så 17dagar innan jul. 



Julstrumpan är på plats och Arrak ligger och myser i min säng, Sötnos <3


 
Julgranen är framme och "jesuskruban" står på bordet...



Närmare titt på "jesuskruban" eller vad det heter xP



Julstjärna och allt ;) Haha, gillar att man ser Rob och Kristen i bakrunden :P



Myspys på toan xD haha!



"Nu tändas tusen juleljus... " <3


Ni får ursäkta att bilderna blev väldigt mörka.. hihi, jaja, så där ser mitt hem ut just nu i vinter kylan. Varmt å mysigt :P

Kan inte fatta att det bara är 17 dagar kvar till JUL!!  Längtar ! <3


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ooh vad mysigt det ser ut i min gamla barack! Tur för dig att jag målade väggarna vita!

2009-12-07 @ 20:02:36
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Sandra

En sak till: Släng bort Bögback och dra igång Tomtar och troll skivan! NU!

2009-12-07 @ 20:03:22
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Theres

Sandra: Hahah! jag vet, tänk om dom fula blommaorna var kvar... uscha! haha, men den låten är bra (Y) på torsdag då smäller jag till med trollen, då är det två veckor kavr och jag mamma och lilly ska baka! :D

2009-12-07 @ 20:09:04
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: tack för goda råd tessan! :D



Vad mysigt ni har i stugan ^^ Och nej jag fattar inte att de är 17 dagar kvar:O Konstigt att man alltid blir lika förvånad varje år:P haha

2009-12-07 @ 20:57:25
URL: http://sam.webblogg.se/
Postat av: Kimpen

HI HI IHhi Vi sitter här och skrattar Förlåt tess Föa att JaG hAr SkÄmt UUT diit inlägg hihihi//kimpen och Tessas

2009-12-08 @ 17:44:08
Postat av: Sussi

Vad jul fint du har Tesa!

Kram Mamma

2009-12-08 @ 17:49:16
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Theres

Amanda: det var så lite så, ;D Håller med, blir lika chockad varje år! ;P



Kim: ihihihih! det gör inget KImpen Gumpen! :D <3



Mamma: Japp, jag vet, mama! ;D

2009-12-09 @ 16:27:04
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Hannipie

DU har så mysigt så i din barack!

Och jag har äntligen sovit i baracken !! <3<3<3

Jag längtar så till julafton nu!!

jag kommer att sakna dig men du får ha det så bra nu till jul gumman <3333:D:D:D

2009-12-12 @ 18:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0