Min lite konstiga åsikt...

Hejsan!

Jag har inte hunnit blogga i helgen, haftmycket att göra. Liten släktmiddag och byt julklappar med Hanna. Tack så jättemycket Hanna, barnvakt åt Lilly, som sagt mycket att göra! Och idag, måndag, så ska jag till tandläkaren och dra en tand...

Och jag tänkte säga min åsikt om Idol, och jag tycker att det var bra att Erik vann. Men jag hejjar på Calle, han är bäst. Erik hör man varje dag på radion, han låter likt alla andra sångare. Men Calle har nått unikt, rösten, dansen, hans stil. Men det är bra att han inte vann, för då slipper han göra en skiva på tre dagar. Han kan ta den tiden han behöver och göra den skivan han vill göra. Kortfattat: Jag hejar på Calle, men tyckte det var bra att Erik vann. jag tänkte visa några uppträdanden som Calle gjort under hösten. Det här är mina favoriter:


Vinnar låten, Higher med Calle Kristiansson:


jag tycker att han sjung den mycket bättre än Erik, och det var mer Erik typ av låt...
Bra jobbat Calle!


Calle Kristiansson, Walking in Memphis:


Sjukt bra gjort!! Jag ska ha din skiva!


Do you think I'm sexy?


Det här är min favorit låt med han! haha, älskar den!


With a little help from my frined:


Han är Bäst!


Rock N Roll:


Gaah! Han är så jälva bäst!


Jag hejade på Calle men jag måste bara säga, Grattis Erik, du är värd att vinna!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tyckte inte att vinnarlåten passade Calle eller att den var bra fast jag lyssnade till refrengen men den lät som alla aldra låtar. TRÅKIG.

jag tyckte det var bra att Erik van :)<3

Jag har inte lyssnat på vinnaren än ;)

2009-12-14 @ 18:49:41
Postat av: Sussi

Hur går det med den förlorade tanden?

Calle var bäst, men den där vinnar låten var inget för honom.

Mammsen

2009-12-14 @ 19:15:56
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Theres

Hanna: jag tycker den passar som handen i handsken, även fast han är mer rock. :P



Mamma: Det känns lite konstigt :P men det går bra! :D CALLE CALLE CALLE! JAG SKA HA DIN SKIVA!! :D

2009-12-15 @ 21:16:49
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0