Välkommen till världen Lilly!! :D

Hejsan!! :D

OMG!! Idag den 20 augusti 2009 kl.10.53 fick min bror Nicklas och hans flickvän Sofia, deras efterlängtade barn!!!!! :D Så nu är jag faster till lilla Lilly!!! Det går inte att beskriva hur glad jag är just nu!! Jag vet inte vad jag ska säga, jag är bara så GLAD!! Jag kan inte förstå att den har kommit nu, den har legat i Sofias mage så länge nu! Herregud, vad glad jag är!!! Min bror har blivit pappa!! Nu har jag blivit faster Theres!!!


I can't belive it, I'm sooo happy!! :D


Herregud!! Vilken känsla, jag har aldrig känt så här, Det här är en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv!!!! Det går inte att beskriva!!!! En liten Lilly!! Jag är sååå GLAD, och LYCKLIG, och herregud, min bror har blivit PAPPA!!! Pappa Nicklas och Mamma Sofia, gullit!!! ^^

(jag skriver lite roligt nu, men det går inte att skriva, jag är så glad!!)


Hejdå!!! :D


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja de är bara att gratta! Gud va kul en liten Lilly! Faster Theres, det låter precis som du är 100 år ! Så om man ska sammanfatta det hela är jag bästavän med en faster! Kram pårej! ;D <33

2009-08-20 @ 18:26:13
Postat av: Evelyn

Man får gratulera!! ^^ Helt otroligt roligt!! Fastrarna Theres och Sandra, häftigt! :D Ni får ju ordna någon bild på underverket senare också, så att vi andra också får se! :D

2009-08-20 @ 20:28:35
URL: http://gukoret.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej vad roligt, grattis, eller om man nu säger så :D

Förstår absolut din lycka, fint namn de valde också :D

2009-08-20 @ 20:32:13
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja du,nu ärdu faster Theres,hihi, grattis ! hon var ju jätte söt lilla Lilly! och namnet är ju så sött! <3 :D

2009-08-21 @ 19:32:24
Postat av: Theres

Julia: Hahah, tack, jadu.., du är bästis med en gammtant!! ;D ;D kram på dej!! :D <33



Evelyn: Tackar! det ska vi nog kunna ordna! ;D



Anna: hihi, tackar, jag är såå glad nuför tiden! ;D



Hanna: Tackar! Lilla Lilly!! ;D <33

2009-08-23 @ 15:59:31
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: jossan

hihi jag blev tårögd när jag fick höra det :'), man kan inte säga annat än grattis faster Theres! :D:D:D:D<3

2009-08-25 @ 18:37:52
Postat av: Theres

Jossan: Haha, tackar, jag började nästan grina när jag fick hålla i henne!! ;D <33

2009-08-25 @ 21:18:29
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0