9 mars 2017

Jamen då var man svinförkyld (IGEN!). Har till och med varit hemma från jobbet i tre dagar. Jag som aldrig är hemma, om jag inte har lunginflammation eller magsjuka. Men nu har det blivit vila, ingefära och kiwi. Jag ska upp till Ysjö i helgen och vila och njuta av snön tillsammans med mamma och pappa. Det ska bli väldigt härligt och jag hoppas förkylningen försvinner.
 
Anyway, idag är ingen vanlig dag utan idag är det mi äldsta barndomsväns födelsedag! Julia Berglund, som hon själv beskrev det är vi mer som syskon än vänner för att vi känt varandra sedan vi var bäbisar. Jag är så glad att jag alltid haft henne i mitt liv och jag vet att hon alltid skulle finnas där för mig. Vi må inte prata varje dag eller varje månad, men det förändrar inget. Jag är så glad för att vi tagit upp kontakten igen och att få hitta på saker med henne i framtiden. Mycket kärlek till henne. Jag hittade denna lilla bild på oss. Vi var så himla små. 
 
 
och sedan en lite mer nytagen bild, från Julias student:
 
Stort GRATTIAS till min lilla pärla idag!!! Hurra Hurra Hurra Hurra!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0