16 februari 2017

Tiden går ju så himla fort när man har roligt. Jag som bloggade så mycket i januari. Men nu kom livet i mellan och en till förkyldningen. Jag har varit en helg i Ysjö med familjen, det var så himla skönt att få njuta av moder jord, grilla ute i skogen och köra skoter. Måste åka upp snart igen! Sedan har jag ävent tillbringat en helg i Vemdalen med Jossis, Jonna och Mickis. En helt annan typ av helg i fjällen, denna helg dansade jag massor, var på afterski och åkte lift och ner för backen för att kunna äta på toppstugorna. Men det var så himla roligt! Så glad och tacksam för dessa två helt olika helger. Förutom det har jag mest tränat, eller jag fram tills att jag blev sjuk igen.. Umgåtts med vänner, en middag på APA med Kim, alla hjärtansdag med Marlene på E-street (vi satt där i nästan 6 timmar, hahaha, det är så vi två tillsammans), umgåtts, ätit och tränat med Emma. Äskar att vi börjat träna ihop! Jag har även försökt tagit det lugnt bara och vila bort förkyldningen lite. Jag känner att jag har med ork och kraft nu i kroppen. Jag har hittat tillbaka till min riktiga jobbglöd när jag känner att jag kan producera och vara närvande. Dock vill jag göra mer än jag hinner med. 2017 har haft en toppen bra start och det är mer roliga saker inplanerad så jag är taggad och glad på livet. 
 
Vemdalen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0