" Then we'll fight for you like we were your soldiers "

Jag har haft några så fina dagar med familjen och en vän. Tisdagskvällen spenderade jag med mina så älsklingar, godis, film och sedan högläsning tills Arvid somnade. Så mysigt att vara med dom, älskar dom så. I onsdags, då det var en ledig dag, så var det en lugn morgon, sedan bio (en man som heter Ove) och middag hos mormor. En väldigt mysig kväll med god mat, öppen eld och intressanta konversationer om tiden som varit. I torsdag gjorde jag middag, sedan så blev det forsättning på min, syrrans och Kalles Middle Earth-mys. Vi såg första Lord of the rings-filmen och åt fruktsallad. Idag har jag haft en jättebra dag på jobbet, jag älskar dessa människor så himla mycket, dom ger mig så himla mycket tillbaka och jag blir så lycklig av dom. Om dom bara visst hur mycket glädje dom sprider runt om sig. Efter jobbet och en fika på Aspen med favoriterna så blev det mysmiddag med familjen. Sedan kom Kajsa hit för en lugn kväll, pratade i några timmar sedan blev det spel. Jag älskar att sitta och prata med henne, hon är så rolig och klok. Jag har haft en lugn och bra star på 2016, känns skönt efter ett stökigt 2015. 
 
Lite snapshots från dessa dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0