31 Januari

Förra helgen hade jag en väldigt bra helg med utgång med mina brudar och en biodejt med syrran. Och den här helgen har jag varit sjuk och spenderat största tiden liggandes i soffan. Skillnaden är stor, haha. Bästa med att vara sjuk är att nu har jag hunnit se några filmer som jag velat se ett tag. Nu kan jag checka av Man of steel, the Amazing Spider Man och the Great Gatsby från min watchlist. 
 
Jag har inga roliga bilder att visa från denna helg, men jag tänkte visa några från förra helgen istället. Nu ska jag ta och mysa lite med Wille, syrrans hund, som jag är är hundvakt åt nu medans lovebirdsen är på kryssning. 
 
En fredagkväll med mina små apor
 
En lördagkväll med syrran 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0