2014 - Live Life, Love Life (part 1)

När 2013 närmade sig sitt slut så var jag väldigt trött och sliten efter ett hårt år på många sätt, morfars bortgång skakade verkligen om min värld, skolan var svår att hinna med och jag festade gärnet. Men jag hade hopp, hopp om ett nytt år, ett bra år. 2013 hade lärt mig att leva och se världen på ett nytt sätt. Så jag var taggade inför nyår, taggade inför en nystart. 
 
hejhej, här är jag på nyårsafton haha, helt omedveten om att det som komma skall kommer bli det bästa året i hitills. 
 
2014
2014 firade jag in med Jossis, Kim och Jonna, samt många andra fina vänner, det var nätt och jämt att jag och Jossis hann till varandra på tolvslaget, men Kim stod stadigt vid min sida. Det enda jag känner för detta år är lycka och tacksamhet. Det har varit så roligt, lärorikt och spännande. Jag har vuxit upp, utvecklats och jag har aldrig känt mig så nöjd med livet som jag gjort i år. Ett stort tack till alla som förgyllt mitt år och funnits med mig på denna fantastiska resa. 
 
Januari
 
Nyårsdagen spenderade jag med Julia och Hanna, pizza och LORT-maraton. Sedan började jag Januari med att fira Hanna på All Star men god mat, drinkar och för min del roligt folk, sedan firade jag Pontus hemma hos honom själv, tillsammans med Jossis, Jonna, Petter och Simon. Förutom fest och alkohol bestod Januari utav skolan, smink och vi fotade en politiskkampanj med vårt UF-företag Different Shades. Studenten började närma sig och andra studentfesten tog plats. 150-dagars på Oscars,och förfest med gamla vänner hemma hos Olivia. Jag fick även magsjuka och blev beroende av Hart of Dixie i början av året, haha. 
 
Februari
 
Februari var en väldigt efterlängta månad för mig och Kim, lämligen den månad då vi skulle se vår älskade James Arthur. Men jag började månaden med att göra middag till Jossis, mamma och pappa, Plankstek och kesella till efterrätt. Sedan tog jag med mig Hanna till Ysjö, tillsammans med mamma och pappa. En mysig helg i snön. JAg sminkade en space vs staute sminkning på skolan, Spenderade alla hjärtans dag genom att hjälpa till på Lyckliga Gatans modevisning på Knaust och marknadsföra vårt UF. I slutet av månaden så åkte (äntligen jag och Kim ner till Stockholm för att kolla på James. Det var en av de bästa helgerna på hela året och hans spelning var obeskrivligt bra. Ett stort tack till Kim för den helgen. När jag kom hem igen åkte jag upp till Ö-vik för vår tredje occh sista, samt största, mässa med företaget. Där vi var pris för näst bästa tjänste företag, och vi fick träffa Bagge. Vi åkte hem därifrån med ett stort leende på läpparna.
 
Mars
 
Skolan, jobbet på Indiska och UF flöt på som vanligt, blandat med utekvällar, en jätte rolig dag med brorsan, bästa prat-kvällen med Emma-Lee (och Simon, om han ens hann och få ett ord i vädret), myskvällar med familjen. Mamma fyllde år och som vanligt fixade jag tårtan! Jag blev återigen helt förälskad i Disneys charm, lärdom och kärlek. 
 
To be continued

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0