fina augusti kvällar

Vardagskvällar som denna förtjänar ett eget blogginlägg. Efter Julias förslag om att bada (mitt första dopp i år) så åkte jag, Julia, Mårten, Rasmus och Isac till Bänkås för ett dopp, trots blåst och knottriga ben så doppade vi oss. Sedan blev det middag med utsikt över vattnet och en fin solnedgång vid Pire, god mat och underbara vänner. Efter det så åkte vi till Julia för att äta efterätt, en efterätt köpt av glassbilen. Kvällen fortsatte med massor av skratt, roliga konverstioner och framtid planer på Julias balkong. Asså dessa människor, det här supergänget, är obeskrivligt bra. Jag har ingen bild från kvällen, men en bild från i lördags när jag, Hanna, Kim och Rasmus hittade på massa äventyr får duga. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0