Sundsvalls Gatufest 2013 - Day 3 and 4

 
Dom två sista dagarna bara flög förbi och jag hann knappt med att förstå det, men helvete vad kul det har varit. Teedybears, Magnus Uggla, mycket nytt folk, spöregn, karuseller, massor av hoppande och dansande!  Teedybears och Magnrus Uggla skulle jag så jävla gärna vilja se igen! Men att Teedybears inte spelade hey boy gjorde mig lite förvirrad, men dom ägde iallafall. Jag tycker resten av housebanden var jävligt dåliga, icona pop, maskinen och nause, men det liksom gjorde inte så mycket, hahah. För mig är det standard att åka massor av karusller på gatufesten och annat blev det inte i år. Men roligast var nästan rutschkanan som jag och Kajsa åkte, hahaha, en barn karusell som ägde. Jag har fruktansvärt ont i fötterna och blåmärken både lite här och där, två par skor och min väska gick sönder mitt bland folkmassan, men återigen vad gör det? Jag tycker det är så jävla tråkigt att det redan är över, hade gärna haft någon dag till. Men bristen på sömn och mat börjar kännas. Men jag längtar redan tills nästa år!!
 
Ett stort fett tack till Kajsa, Julia och Jossan som gjorde min helg, vad hade jag gjort utan er?! Ni är så jävla köng allihopa! Den här helgen har varit väldigt händelserik, chockerande, helt vild och galen men väldigt väldigt rolig! Den var till och med nästan eller lika bra som förra året!
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0