Sundsvalls Gatufest 2013 - Day 2

Hejsan!

Andra dagen är nu avklarad och det känns tråkigt att det bara är två dagar kväll. Men det ska bli hur kul som helst ikväll!! Magnus Uggla for the win! Det var väldigt lite folk igår på gatufesten, men det var ju dansbandens danskväll.. Men jag och min söta vän Julia hade väldigt kul och mysigt iallafall. Vi gjorde det bästa av det, åkte lite karuseller, pratade massor och bara myste runt. Jag, Sandra och Kalle gick det lilla Harry Potter-lustiga huset som är för små barn egentligen, hahaha, det var faktiskt värt 35 kr. Hahah, så kul! folk stod bara och kollade och skrattade åt oss. Det är bra vi tre tycker om att bjuda på oss och bryr oss inte om att folk tycker att vi är super töntiga! 
 
5 Juli 2012 är bästa dagen i mitt liv, åh, tänk att det redan har gått ett år. Åh, jag önskar verkligen att jag kunde återuppleva den dagen om och om igen. Green Day må vara de bästa två och en halv timmarna i mitt liv, men det där är den bästa dagen. :')
 
5 Juli 2012
 
Men 5 Juli 2012 var inte bara bra för mig utan det var också då som min syster och hennes pojkvän Kalle blev officiellt blev tillsammans. Vilket betyder att dom små turturduvorna firar ett år idag! Dom är så himla söta tillsammans!
 
 Sandra och Kalle
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Engberg

Men vad gulle gulligt! :)

2013-07-05 @ 14:55:36
URL: http://stolpasgard.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0