25 December 2013 - All I want for christmas is you

 
 
Julafton, bästa dagen på året. Trots alla stress och stök innan så blev det perfekt. En lugn och fin julafton med 4 personer för utom på morgonen och kvällen då Sandra och Kalle ochså var med oss. Men årets julafton var annorlunda, en förändring. och förändrigen är jag. Jag har fått ett nytt perspektiv på livet, blivit mognare och värderar nya saker. Det känns att jag blivit mycket vuxnare. En annan förändring, den största förändringen, är att min älskade morfar inte längre är med oss. Vi tända många ljus för honom, tårarna rann ner för kinderna av saknad och våra tankar var hos honom denna fina fina jul. 364 dagar kvar till nästa jul, längtar så att jag håller på att dö redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0