" When you can't really function you're so full of fear "

Hejsan!
 
Min blogginspiration är på noll just nu. Jag har för mycket annat på tankarna. Men det mesta flyter på lugnt och skönt just nu. Skolan är stressig, ja, men kompisarna gör den så sjukt kul och vår ny smink lärare Petra verkar helt totalt grym. Så himla lik mig, så jag tycker att det ska bli riktigt kul att se vad för roliga saker vi ska hitta på med henne.
 
Annars saknar jag hela helgen som nyss var. Den var så himla fin och underbar. Jag hoppas på fler sånna stunder. Men jag tror att den här helgen också kommer bli pretty nice, har ganska mycket roligt in planerat tror jag.
 
 
Hahaha, det här är jag för typ två år sedan. I början av nian. Kan knappt förstå att det där är jag. Jag har förändrats så sjukt mycket. Men jag kan inte hjälpa att le när jag ser sånna här bilder. Så många otroligt roliga minnen, livet var så mycket lättare och jag visste så lite om framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0