" Ride with the moon in the dead of night "

 
Idag hade jag en super kul dag på skolan. Vi skulle sminka oss själva och nu var det halloweensminkningar. Jag var en varulv, sen bar folk vampyrer, skelett och lik. Sen skulle vi åka till en lågstadie skola och läsa spökhistorier för barnen och dela ut godis. Men jag har nog aldrig känt mig så utsrirrad som jag gjorde när vi gick omkring i korridorerna och skulle äta i matsalen, fullt sminkade och utklädda. Det var kul att se allas reaktioner. Nu är jag mer pepp än ever på att halloween ska komma så man får klä ut sig igen.
 
Så här såg jag ut (nu är sminket lite utsmetat och borta för det här var när jag kom hem efter skolan), men jag hade även på mig en stor päls istället för t-shirt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0