School project: Marilyn Manson.

Hello!
 
Vi har haft ett litet skolprojekt att vi ska återvinna något hemifrån genom att återanvända det och göra om den till vår engen personliga trend. Trenden skulle även vara inspirerad av en kändis som vi själva valde, sen skulle vi göra en make-up och hårstyling till också inspirerade av personen vi valde. Jag valde att göra min kära vän Karin till Marilyn Manson, för att han är så unik och vågar verkligen stå för vad han tror på. Och min trend var en krona som jag gjorde ut ett skelett till en gamal lampa, julgransglitter, ståltråd och lite annat smått och gått jag hittat hemma. Sen valde jag att sota ena ögat svart och det andra ljus blått, eftersom at han har olika linser så valde jag att göra skuggningarna olika istället. Jag är faktiskt ganska nöjd. Här har ni resultatet:
 
 
Make-up och krona made by me, myshelf and I
(Ps. ni går ursäkta att bilderna är oredigerade, men min dator har ju gått sönder..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0