" I don't wanna hear you say her name ever again "

HEY!

Idag har jag been reliving old memories med my beloved Jossi. Som alltid får den där lilla go pruppen mitt hjärta att bli alldeles varmt för hon sprudlar av glädje. Jag är så glad att vi, kanske coolt nog, haar lyckats behålla vår vänskap efter allt som kommit mellan oss. Den betyde helt enkelt för mycket, inget man släpper utan att kämpa.

Vi har kommit fram till att kärlek är oplanerbart och inträffar när man minst anar det. Jag märkte tydligt det alldeles nyss. Jag har nog aldrig blivit så glad över ett accepterande på facebook förut, haha. Så jäkla fett, som joss would say. Men jag måste lära mig att fight for it. Hell yeah, let's do this. Fight for it.



På tal om gamla minnen, hittade denna gamla bild på mig. Den är tagen någon gång sommar innan åttan tror jag. Haha, minnen minnen.. <3


Kommentarer
Postat av: jossis

Haha ååh! Hoppas nu på det bästa ;) Fina tessan <3

2012-05-16 @ 07:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0