Happy Birthday!

Hey!

Denna dag började sjukt bra! Såg precis att linda - www.lindaaaa.blogg.se -, hon är min är en av mina fovorit bloggare och hon är sjukligt duktig på att rita (check it out!), har kommeterat ett av mina inlägg där jag visade några skisser som jag gjorde på en tråkig lektion. Happy? YES!

" linda - drawings, clothes, pictures om " I can see the way, I see the way you look at me ":
åh gillar den första!!! älskar burton :) "


Anyway, idag fyller en mycket speciell person år. Hon har en underbar humor och är omtänksam, hon är även väääldigt retsam och ibland irriterande, hon älskar cowboys och lyssnar helst på Brad Paisley. Denna tjej betyder väldigt mycket för mig och vi har sjukt många roliga minnen tillsammans. Vi är båda beroende av bio och USA och vi tycker om att handla second hand. Denna tjej gör mig, oftast, mycket glad och hon är en person jag inte skulle överleva utan. Denna tjej är min syster. 









Grattis systra mi, hon leve hipp hipp hurra hurra hurra HURRA!  

 


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Stolpås jäntorna!

2012-05-08 @ 07:41:28
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0