Take me to the place where you go. Where nobody knows, if it's night or day

Hi!

Igår hade jag en jätte mysig och trevlig kväll med Oscar. Vi gick och såg the devil inside, vilket var en av det s'mta filmer jag någonsin sett, men förutom det hade jag en awesome kväll! Idag har jag spenderat min kväll skrattandes med Kimman. Det är helt sjukt hur roligt det kan vara att kolla igenom gamla bilder och på tal om gamla bilder så fick jag lite halloween bilder av Kim idag. Check them out:

Halloween 2011

Kim, jag, Sonja och Hanna before make-up.

 
Här är vi efter make-up. Kim ska vara en blandning mellan gott och ont, lite som i black swan. Jag och Sonja är ett gift zombie-par. Hanna är en docka.


Pie och Kimman.


Jag och min best-man Simon. Båda i vit skjorta och svart slips. Just awesome.


Haha, en väldigt glad zombie-husband.


Min vackra kompis Kim.


Pie och jag.



Pie och Simon.


Haha, vi var typ 17 personer i min lilla barack. Eller 15. Kommer inte riktigt ihåg, men det blev ganska trångt. Då ska jag påminna er om att min barack bara är 17 kvadratmeter. På bilden ser ni Kim sitta på en stol, Kajs, Oscar jag och Tobias.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0