I miss you and your smile more then I like to admit

Hejsan!
 
Blogg.se har gjort om och jag är förvirrad. Lika förvirrad är jag över en annan sak och den saken får mig att vilja grina. Jag förtår mig inte på vad som händer. Why why why? Jag känner mig arg, beskiven och ledsen... Men nu ska jag muntra upp mig själv via att lägga upp en bild på kanske det sötaste leende jag någonsin sett. Så äkta. Jamie Campbell Bower är det som står för leendet:
 
Ps. Killar med långt hår är typ min drog. Det är så jävla snyggt.
 
Jag som lovade att jag skulle lägga upp midsommar bilderna, men jag har haft fullt upp hela dagarna så dom kommer så fort jag hinner med det.
 
Igår hade jag och mina älskade komisar en spelkväll här hemma. Brännboll, myggor och 80's music var några av de saker som gjorde den här kvällen grym. Jag måste säga ett stort grattis till Alicia som vann! Jag har verkligen det bästa vännerna som finns. Det spelar ingen roll vad vi skulle göra. Man vet att det kommer bli as kul! Nu ska jag kolla på pretty little liars. See u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0