Thank you!

Idag tog jag ett steg längre in i livet, ett stort hopp närmare att bli myndig och en lite snurr mot att bli vuxen. Idag fyllde jag 17år.
 
Den här dagen har varit fruktansvärt bra och jag rådiggar livet just nu. Jag känner sjukt mycket käärlek till min familj, mina vänner och min släkt. Presenterna var perfekta, maten grym, tårtan unde ha varit bättre men never mind och sällskapet ägde. Jag är så sjukligt tacksam för alla det undertbart söta, fina och bästigaste grattishälsningarna jag fått. Puss på er! Kim, jag tror nästan att din var bäst. Du fick mig att le så att kinderna värkte!
 
 
Är jag kompis med en dvärg eller är jag än jätte?
 
Mer bilder kommer att komma snart. Men nu ska jag sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0