Gatufesten 2012 - day 3 of 4

Hejsan!
 
Shit, day 3, det är snart slut!! Varför? jag har längat ett år på det här ju, sen tar det slut så himla snabbt. Idag hade jag det jätte roligt. Inte riktigt lika bra som igår, men artisterna var inte lika bra, jag var lite depp över ett beslut jag ångrar fast den sista minuten av kvällen gjorde typ hela min kväll. Vi girls blev uppdelade två och två för vi råkade tappa bort varandra under svenkska björnstammen. Jag och Kim hade dock väldigt kul och träffade på många trevliga fulla killar! Nu orkar jag inte sitta här längre, extremt trött, får skriva mer imorgon!
 
Jag och Kimman innan den svenska björnstammen, Fy fan vad folk det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0