" If you want to cry, I'll be your shoulder."

Hallo!
 
Igår var det party utan musik, 16 underbara vänner och ett glatt humör. Jag hade as kul så det hoppas jag de andra också hade, haha. Det var så himla mysigt. När dom sjung för mig, alla fina presenter och mysiga karmar. Oh, jag har världens bästa vänner. Jag hade tyvärr inte med min kamera, så dessa tre bilder tog vi iallafall. Webbcam och iphone, bilderna blir ju så grymma! Haha.  
 
 
 
 
Ph I: Jag, Adam och Simon.
Ph II: Oscar, jag och Kajsa.
Ph III: Jag och Simon.
 
"If you're alone, I'll be you shadow. If you want to cry, I'll be you shoulder. If you want a hug, I'll be your pillow. If you need to be happy, I'll be your smile. But anytime you need a frend, I'll just be me. ", står det på ett kort jag fick av Ewa och Sonja. Jag blev så himla rörd. Lyckotårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0