the Twilight saga Breaking Dawn - 54 days left!

Hejsan!

Herregud, kommer det att kosta 1200kr att se de fyra första filmerna på Twiday? Eller har jag läst fel, snälla säg att jag har gjort det. Så mycket pengar har inte jag att lägga på bio... Fan, jag som är ett ultimate Twihard kommer inte kunna vara med på the Twiday. Sinnes sjukt. Nu är jag jätte ledsen. Jag som blev så glad när jag läste det idag och nu vill jag gråta, haha, men seriöst vilken 16 åring har råd att lägga så mycket pengar på bio?



Ska jag betala 295 kr för första filmen? No offense, jag älskar filmen, men har seriöst sett den minst 35 gånger. Varav 5 av dom var på bio. Helt sjukt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

buhuhuuuu! Vi som skulle gå!! :'(

2011-09-24 @ 13:48:02
Postat av: Simon

inte värt pengarna!! :D

2011-09-28 @ 01:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0