Why will always the bad be in the way for the good?


Gatufesten 2011 - Jag och Linn rockade fett!


Kim Kollberg - Att dagligen höra Kims underbara skratt.


Vibacke - Alla underbara personer som gick där.


Sommaren 2011 - Då jag var helt och hållet genom lycklig.

Dessa är några saker jag saknar just nu. Underbara minnen. Jag blir lycklig när jag tänker på dom. Jag har kommit fram till att jag hatar allting som är dåligt, för det totalt över skuggar allt som är bra. Som min dag idag har varit jättebra och jätte många roliga saker har hänt. Men ändå kan en dålig tanke ta över alla de goda. Nej, nu sk ajag tänka på allt bra som hänt och bli poisitiv. Livet är spontant och härligt ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0